Designrelaunch / Logo & Packaging Design
The key tasks of the packaging design relaunch were to strengthen Laif as an umbrella brand and to create a brand bracket for an expandable product portfolio. Calmalaif® is the first launched OTC product and at the same time a new product launch.
Calmalaif®’s medically natural efficacy is achieved through the balance between the amount of color, white space and the key visual. The key graphic element with the colored area supports the structured packaging architecture and offers possibilities of product range extensions.
Die medizinisch natürliche Wirkkompetenz wird durch das austarierte Verhältnis von Farbe, Weißanteil und Keyvisual erreicht. Das Bogenelement mit dem farbigen Bereich strukturiert die Verpackung und bietet Möglichkeiten von Sortimentserweiterungen.
Die medizinisch natürliche Wirkkompetenz wird durch das austarierte Verhältnis von Farbe, Weißanteil und Keyvisual erreicht. Das Bogenelement mit dem farbigen Bereich strukturiert die Verpackung und bietet Möglichkeiten von Sortimentserweiterungen.
The balanced arrangement of the light-flooded herbal ingredients underlines the natural approach.
Das ausgewogene Arrangement der lichtdurchfluteten pflanzlichen Wirkstoffe unterstreicht die Natürlichkeit.
brand.pack
brandpack gmbh
Leverkusenstr. 54
D-22761 Hamburg
© Copyright 2024
Cookies
Get in touch